Brev:
Madmængde
19. august 2015
Alder:
12 mdr.
Madmængde
Hej Helen,
Takker for en go' brevkasse :-)
Vores dejlige og ganske livlige(!) knægt bliver 1 år om en uges tid. Vi bor I Sverige og har har fået lidt information om hvormeget han bør/skal spise om dagen. Jeg følger dog dine råd om spise- og sovevaner fra tidligere, men ønsker nu at vide hvordan dagen med mad og mængde (og evt. lure) bør se ud for en 1årig.
Håber du kan hjælpe :-)
Mange hilsner
Marlene